9.02.2014

Tulitusta ja tuhinaa


 
Hei taas pitkästä aikaa!
Nyt on kotikaupunki vaihtunut virallisesti ja oman arjen pyöritys alkanut.  Lähes joka ilta olen nukahtanut jo sohvalla, hyvä että oon sänkyyn asti päässyt - rankkaa touhua tämä siis on ollut, mutta ehdottomasti vain positiivisessa mielessä. Elellään nyt sitten kaksin Samulin kanssa ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka luulin jo olevani onneni kukkuloilla kaikesta, nyt olen saavuttanut vielä uuden huipun, enkä usko että tämäkään on minkäänlainen "katto" tunteilleni. Tulemme hyvin toimeen ja joskus tuntuu että meillä on joku telepaattinen yhteys, kun ajatuksemme kohtaavat niin hyvin - kodin pyörittäminen siis on lähtenyt sujumaan oikein hyvin ainakin näin viikon pintaraapaisulla. Pesukoneen käyttökin on sujunut, ja verhot silitetty ikkunoihin ilman yhtään tapaturmaa!
 
Lauantaista sunnuntaihin meillä oli jo vieras kylässä, olimme katomassa venetsialaisten ilotulituksen kaupungilla ja muuten hengailtiin meidän asunnolla. Tosin mä silloinkin uinahdin miltei heti, kun tulimme kaupungilta kotiin, mutta.. :D Onneksi on vielä vuosia jäljellä pyytää kavereita kylään, joten ehkä saan anteeksi tämänhetkiset unenlahjani :')

 
Eilen maanantaina toteutin yhden haaveen joka mulla oli siitä asti kun muutto varmistui. Tiesin, että yksikään mun vanhempien luona asuva lemmikkini ei voisi muuttaa kanssani, koska jos ottaisin yhden, minun pitäisi ottaa kaikki muutkin, esimerkiksi puput Reetta ja Reiska ovat olleet viisi vuotta yhdessä - ja kaikenlisäksi äitini halusi pitää "vanhukset" kotona. Siitä olisi tullut liikaa stressiä eläimille, jotka ovat ikänsä asuneet meillä.
Kävin viime viikolla paikallisessa eläinkaupassa, ja näin siinä sitten kävi...

 
MÖTTÖNEN on meidän pieni talvikkotyttö.

 
Möttönen on mun kuudes hamsterini, häntä ennen mulla on ollut kaksi talvikkoa Vili & Nyyti ja kolme roborovskia, Kovu, Nuka ja Eevertti. Jos ette ymmärrä hamstereiden päälle, ihailkaa vain kuvia :)


 
Myös isäntä on aivan ihastunut tähän pieneen otukseen. Eilen ennen nukkumaanmenoa pidimme häntä kanssamme sohvalla, ihana pieni palleroinen kiipeili meidän sylistä toiseen, haisteli ja tutki ihan kaikkea. Meillä on hänelle myös pallo, jonka kanssa hänet voi laskea lattialle esimerkiksi terraarion siivouksen ajaksi.
 
 
Toivottavasti meidän ja Möttösen yhteinen polku kestää kauan <3.
 
 
 

2 kommenttia:

Kommenttisi tarkistetaan ennen julkaisua, ja mikäli se julkaistaan, saat siihen myös vastauksen. :-*