9.11.2014

Mun (ja vähän hänen) pieni valtakunta

Heipsulivei, tänään ajan käydessä tylsäksi aloin vasten kaikkia maailman ymmärryksiä järjestellä tavaroitani. Oon aika sellainen vapaamielinen ihminen järjestyksen suhteen mutta Samuli ei niinkään, ja tiedän että hän on varmasti katsonut pöytääni muutamaankin otteeseen sellaisella murhaavalla katseella... :D Joten tänään oli aika järjestää mun makkarissa sijaitseva ryjähelvettini vähän siedettävämpään malliin.

Ikean Kassett-laatikot on ihanan yksinkertaisia ja niihin saa pienet nimilaput. Mulle ja Samulille nimikoin omat ja sitten sekalaisemmalle roinalle omansa :) Mun laatikossa on sellasta ei-niin-päivittäistä kosmetiikkaa. Harvoin jaksan aamuseitsemältä vääntää naamaan mitään rajauksia, ripsaria ja cc-voidetta kummempaa  - viikonloppuna on aikaa kaivaa erikoisempaa meikkiä laatikosta. :-) Ja näistä aiheista on tulossa postauksia ja postia... hiii :-P



Mun "työpöytä" käsittää siis Ikean parinkympin, hiukan huojuvan valkoisen pöydän ja mustan Stefan-tuolin Justina-tyynyllä (samat kuin meidän keittiössä). Mitään hirveetä käyttöä tän ei tarvitse kestää, lähinnä halusin paikan jossa voin rauhassa meikkailla ja jättää omat tavarat esille ja näkyviin. Tosta pöydältä voi bongata H&M:n leopardi"pussukan", Tigerin huomiokyniä, minitoimistosetin, rei-ittäjän ja peilin, body shopin pienen sheavoiteen ja doven vartalorasvaa. Lisäksi näkyy hajusteita ja ihanat sydäntuikkukupit jotka sain äidiltä :) 

2 kommenttia:

Kommenttisi tarkistetaan ennen julkaisua, ja mikäli se julkaistaan, saat siihen myös vastauksen. :-*